Перейти до основного вмісту

Тиждень безпеки

З 14.04 - 18.04 в рамках тижня "Безпекові норми: вивчаємо, плануємо та реалізуємо" у 2 класі було проведено виховний захід на тему "Безпека в житті - життя в безпеці".

Виховний захід: "Безпека в житті - життя в безпеці".

Мета заходу: сприяти формуванню в дітей комплексу навичок і вмінь діяти індивідуально та колективно у різноманітних ситуаціях; стимулювати розвиток витривалості, рішучості, кмітливості; формувати вміння спостерігати, аналізувати, робити висновки; знаходити правильне рішення.

Виховувати дбайливе ставлення до життя і здоров’я, дисциплінованість, увагу до ближнього, потребу жити в мирі та злагоді, у разі потреби діяти обізнано, спокійно, особисто й колективно.

Хід заходу

Сьогодні ми пригадаємо правила поведінки з незнайомими, підозрілими предметами, правила поведінки під час сигналу «Повітряна тривога» і допоможуть нам у цьому різні вправи, ігри.

 

Вправа «Пантоміма».

Учні читають правила по черзі і показують пантомімою основні рухи.      Ти знайшов підозрілий предмет, твої дії (3 правила):

1) НЕ ПАНІКУВАТИ. ЗУПИНИТИСЯ та, не рухаючись, ПЕРЕВІРИТИ, чи немає ще чогось підозрілого поруч, уважно роздивившись навкруги.

2) ОБЕРЕЖНО ВІДІЙТИ подалі від небезпеки, по можливості рухаючись тим шляхом, яким прийшли (не менше ніж на 300 м).

3) У безпечному місці ЗАЛИШИТИ якусь ПОЗНАЧКУ (червону стрічку, хустину тощо) та ПОВІДОМИТИ службу порятунку за телефоном 101.

Вправа «Стежка безпеки»

Учні рухаються стежкою безпеки і повторюють правила мінної безпеки.


Вправа «Сад життя».

Пригадаємо правила поведінки під час повітряної тривоги. У ході виконання цієї вправи учні  кріплять на дошку дерево і називають правила поведінки під час повітряної тривоги.



У будівлі:

·         зайти в укриття (підвальне приміщення чи паркінг для машин);

·         якщо немає спеціального укриття, потрібно спуститись на нижчі поверхи будівлі та обрати місце подалі від вікон.

У квартирі:

·         важливо знайти місце за тримальною стіною (найчастіше це біля вхідних дверей);

·         сісти на підлогу;

·         накрити голову і тіло ковдрою чи іншими речами.

На вулиці:

·         зайти в найближче укриття (часто в містах є позначки «укриття» або маршруту до нього).

Якщо немає змоги знайти найближче укриття, то важливо:

·         триматися на відстані від магазинів із вітринами;

·         лягти на землю біля високого бордюру, бетонних блоків;

·         закрити голову руками.

 

Руханка « Повітряна тривога».




Завдання:

Чи можна ігнорувати повітряну тривогу? ( дати відповідь, пояснити свою думку).

·         У відносно безпечних містах України мирні жителі потроху звикають до постійних сигналів тривоги та починають їх ігнорувати.

·         Однак командування повітряних сил ЗСУ пояснює, що сигнали тривоги завжди є правдивими.

·         Українські військові виявляють більшість ракет та бачать, звідки та в якому напрямку їх запускають. Але іноді запуск можуть зробити з ракетоносців, навіть з Каспійського моря, тоді відстежити його досить важко.

Вправа "Екстрена валізка"

Екстрена валіза, як правило, являє собою міцний і зручний рюкзак від 25 літрів і більше, що містить необхідний індивідуальний мінімум одягу, предметів гігієни, медикаментів, інструментів, засобів індивідуального захисту та продуктів харчування. Всі речі повинні бути новими (періодично поновлюваними) і не використовуватись у повсякденному житті. Екстрена валіза призначена для максимально швидкої евакуації із зони надзвичайної події. Вантаж у рюкзаку треба укладати рівномірно.     (Під час цієї вправи учні вчаться складати валізу).



Завдання: Засвой три золотих правила безпеки!

 

Учні читають правила і вказують коли треба ними користуватись.




Підсумок:

Ми живемо у дуже складний час, небезпека чатує на кожному кроці, але якщо ви будете дотримуватись правил безпечної поведінки, то подбаєте про своє життя і здоров’я.








Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Для батьків і колег. Наш літературний проєкт "Власна книжка".

  Четвертий рік діти навчаються разом. За цей час стали однією великою класною родиною.Їх шкільне життя сповнене різними цікавими подіями. Учні створили книжку оповідь про цікаві події з життя класу.  

Лепбук " Моє тіло".

 Людське тіло складається зі скелета, м'язів, внутрішніх органів, шкіри. Учні пригадали будову людського тіла, яку вивчили у 3 класі, виготовили лепбук " Моє тіло".

Українська мова

 Сьогодні на уроці української мови учні визначали тематичні групи слів. Цікаво і змістовно пройшов урок, в ігровій формі учні легко визначали тематичні групи слів.