Перейти до основного вмісту

Тиждень безпеки життєдіяльності (03.02 - 07.02).

 У рамках тижня безпеки життєдіяльності " Вплив засобів масової інформації, соціальної реклами на прийняття рішення щодо вибору здорового способу життя" у 2 класі проведено тематичний захід:

« Вплив реклами на здоров’я»

 

Мета: закріпити раніше набуті знання про значення здоров'я, необхідності вести здоровий спосіб життя, вміти розрізняти корисну і шкідливу рекламу. Прищеплювати гігієнічні навички, бажання бути здоровими.

 

Хід гри

 

 1.Гра "Візит до супермаркету"

- На столі перед вами  картки із зображенням корисних і шкідливих продуктів. Ваше завдання здійснити  похід до супермаркету і навантажити кошик покупками.  Ви повинні покласти в кошик ті товари, які ви купуєте найчастіше..

Приклади карток:

 

2.Гра "Антиреклама"

 

 - Молодці, ми купили продукти харчування, але серед куплених потрібно відібрати малюнки товарів, які рекламують по телевізору. Давайте подивимося які з них шкідливі, і чим ці продукти шкодять нам.

 

 

 

 

Приклади карток:

 

3.Гра «Меню здорової людини».

 

Отже, ми побували в супермаркеті, обговорили продукти, які пропонують нам засоби масової інформації. Давайте подумаємо про те, що для здоров'я  дуже важливо знати, що і коли потрібно споживати, а тому пропоную із запропонованих продуктів скласти меню для сніданку , обіду і вечері. Для цього перед вами  три тарілки, розкладіть картки по них. Приклади карток:

 

 

 

 

4.Гра "Мішечок важливих речей"

У мене в руках  знаходяться речі, які допомагають людині дбати про особисту гігієну. Пропоную вам  по черзі дістати із мішечка предмет і пояснити, як часто, коли і для чого слід використовувати  цей предмет, тобто створіть рекламу предмета.

У мішку: гребінець, мило, шампунь, пилочка для нігтів, зубна щітка, носова хустинка, щітка для одягу, ножиці, марлева пов'язка, гумові рукавички.

 

 

5. Гра "Знайди слово"

 А зараз у ігровому полі відшукайте потрібні слова.

  

6. Гра "Перша допомога"

З екранів телевізорів ви чуєте багато реклами про правила поведінки у тій, чи іншій ситуації. Зараз перевіримо, як ви зможете знайти вихід із ситуації, що склалася.

Давайте уявимо, що біля нас немає дорослих, медичного працівника, а ситуація потребує невідкладних дій, якими будуть ваші дії в разі:

·                       Ви  відчули запах газу, що слід одразу зробити?

·                       Уявіть, що ви залишились вдома самі, і раптом двері вашої домівки хоче відкрити незнайомець, ваші дії?

·                       Дорослих вдома немає, а у вас сильно розболілась голова, як можна себе полікувати? Чи можна самому вживати ліки?

·                       Під час прогулянки ви знайшли незнайомий підозрілий предмет, який може виявитись вибухівкою. Ваші дії?

·                       Вам прийшло повідомлення на телефон від незнайомця ?Як ви відреагуєте?

 

Підсумок.

У ході гри ви пригадали , що є реклами корисні для людини та  її здоров’я, а є навпаки – шкідливі. Отже , уважно слухайте інформацію, аналізуйте її, думайте, приймайте виважені рішення та будьте здоровими !


 



 

 




 



 

 


 

 





 

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Для батьків і колег. Наш літературний проєкт "Власна книжка".

  Четвертий рік діти навчаються разом. За цей час стали однією великою класною родиною.Їх шкільне життя сповнене різними цікавими подіями. Учні створили книжку оповідь про цікаві події з життя класу.  

Лепбук " Моє тіло".

 Людське тіло складається зі скелета, м'язів, внутрішніх органів, шкіри. Учні пригадали будову людського тіла, яку вивчили у 3 класі, виготовили лепбук " Моє тіло".

Українська мова

 Сьогодні на уроці української мови учні визначали тематичні групи слів. Цікаво і змістовно пройшов урок, в ігровій формі учні легко визначали тематичні групи слів.