Перейти до основного вмісту

Пожежна безпека в умовах воєнного стану.

 У класі проведено квест " Пожежна безпека".

Квест « Пожежна безпека».

Мета: в ігровій формі виявити рівень знань, умінь та навичок учнів з правил пожежної безпеки, поглибити знання учнів про причини виникнення пожежі, вчити цінувати людське життя та берегти своє здоров'я ,розвивати пам'ять, логічне мислення; виховувати навички бережного поводження з вогнем, почуття товариськості.

Правила гри: учні утворюють дві команди, обирають командирів,

          після чого командири команд отримують маршрутні листи, в яких вказано станції, які вони повинні пройти.  Відповіді кожної команди оцінюються в балах . Переможе та команда, яка отримає найбільшу кількість балів.

 

Хід гри

 


Вогонь дарує людям світло,

Вогонь дарує їм тепло,

Коли б тепло і світло зникли,

Життя б на світі не було.

 

 



    Коли вогонь є другом для людини? ( Коли людина використовує його для приготування їжі, обігріву приміщень, виготовлення металу ).

        

Коли вогонь може стати ворогом?  (Коли виникають пожежі)

А чому виникають пожежі?  (Від неправильного поводження з вогнем, від різних природних явищ)

     Так, пожежа може виникнути від недбалості самих людей, а тим більше дітей, коли неправильно з ним поводитись.

Пропоную вашій увазі мультфільм « Що робити під час пожежі?»

( Мультфільм нагадує учням правила поведінки під час пожежі).


І станція "Творча"

Команди повинні показати пантоміму « Вогонь».



ІІ станція "Моторні"

 На цій станції діти повинні воду брати гумкою в одному  відерці , переносити до іншого і в нього вижати  воду, перемагає команда, у якої у відерці буде більше води.





ІІІ станція "Відгадай"

На станції діти відгадують загадки на пожежну тематику.

Загадки

1. Живуть у тісній темниці

Без страху темноти

Хлоп'ята яснолиці –

Вогню малі брати.

І душу мають щедру,

Хоч дерева сини,

Згораючи дощенту,

Вогонь дають вони.  (Сірники)

2. Доки батько народився, син по світу находився (Вогонь і дим)

3. Джин спинився на хвилинку і язиком злизав будинки (Вогонь)

4. Він тихесенько висить і  ніколи не шумить. Та як десь вогонь палає, він аж піну випускає (Вогнегасник)

5. Без рук, без ніг собі живе, голову має. Як ту голову черкнеш, вона запалає (Сірник)

6. Без рук, без ніг, а вгору повзе (Вогонь)

7. Що за дорога: хто по ній не йде, той шкандибає? (Драбина)

8. З язиком, але не ламається (Вогонь)

9. Залізний ніс, дерев'яний хвіст (Сокира)

10. Біла вата пливе, вогонь погдинає. (Піна)

 

ІV станція "Телефон 101"

Завдання дітей на цій станції, полягає в тому, щоб правильно викликати по телефону рятувальну службу. А саме, назвати номер "101", чітко сказати: "У нас пожежа. Адреса: село, вулиця …, дім…,район… ,область… Назвати своє прізвище, ім'я"

V станція "Ваша думка?"

Кожна команда повинна показати знання правил пожежної безпеки.

1. Назвіть основні причини виникнення пожежі. (Необережне поводження з вогнем, газом, електроприладами, паління)

2. Поясніть поняття: "Вогонь добрий", "Вогонь злий".

3. Які первинні заходи гасіння вогню ви знаєте? (вода, пісок, ковдра, гілки дерев)

4. Чи все, що горить можна гасити  водою? Чому? (електроприлади, вода – провідник струму)

5. З якою метою створена служба порятунку, та які її завдання? (з метою попередження, ліквідації та навчання).

               6 . Поясніть поняття: " Вогонь біда,вода біда ,а без вогню і води ще більше біди».

Підрахунок балів, вітання переможців.




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Лепбук " Моє тіло".

 Людське тіло складається зі скелета, м'язів, внутрішніх органів, шкіри. Учні пригадали будову людського тіла, яку вивчили у 3 класі, виготовили лепбук " Моє тіло".

Вітаю!

М ене звуть Павлюсева Інна Павлівна. Я  вчитель   початкових  класів   КЗ   «Ліцей № 4    ім .  А .  С .  Макаренка   Долинської  міської   ради ». Рада бачити Вас на сторінці власного блогу!

Рівні серед рівних.

 До міжнародного дня людей з інвалідністю. У 1 класі закладу проведено виховний захід « Рівні серед рівних». Під час заходу  класний керівник  пояснила учням . хто  такі люди з особливими потребами; розповіла  вихованцям, що таке толерантність, якими рисами повинна володіти толерантна людина і яке відношення вона має у спілкуванні з людьми з обмеженими можливостями, звернула увагу на розуміння проблем і потреб таких людей. Учні вчилися з повагою ставитись до людей з інвалідністю.  З цікавістю переглянули відео « До Міжнародного дня людей з інвалідністю», висловили думки з приводу побаченого, пограли у гру « Проведи друга», склали з пазлів малюнки і розповіли коротенькі історії за ними.