Протиепідемічні заходи у закладах освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 1. Вимірювання температури персоналу при відвідуванні закладу обов’язкове (необхідно продумати щоби працівник самостійно звернувся до відповідальної особи, так як час роботи вчителів різний або на вході це робить черговий), безконтактним термометром (але у малих закладах можливо за наявності необхідної кількості контактних термометрів). 2. У кожного працівника щодня повинна бути необхідна кількість масок в залежності від його робочого часу. За цим слідкує та розраховує відповідальна особа. 3. В закладі всі учні повинні бути з масками, їх кількість також розраховується на часи навчання, крім 1-4 класів. З індивідуальними пляшками з водою. 4. Всі рукомийники в закладі повинні бути забезпечені проточною водою, рідким милом, антисептиком та паперовими рушниками або електросушарками, контейнером для збору паперових рушників і масок. В класах, де відсутні рукомийники необхідно мати антисептики. 5. Адаптований розпорядок прибуття учнів до закладу та розпорядок навчання (різний час початку занять, введення двох змін, різний час обіду, закріплення аудиторій за класами, введення чергувань учнів для забезпечення порядку під час перерв тощо) з метою уникнення контактів між учнями та їх скупчення. 6. Заборонено відвідування закладів освіти батьками. Тому, при прибутті дітей молодшої школи в кожному класі повинні бути задіяні два працівника. Учні заходять у заклад в захисній масці, крім молодшої школи. 7. На всіх входах до закладу повинні бути антисептики. 8. В коридорах та класах, аудиторіях проставити відмітки з дотриманням дистанції 1,5 м між учнями в коридорах для пересування, вчителем та учнем у дошки. 9. На кожній перерві проводити провітрювання не менше 10 хвилин, тому відповідно перерви повинні бути не менше 10 хвилин. 10.В будівлі закладу та на території закладу встановити контейнери для збору використаних масок, можливо серветок. 11.Щодня миття та дезінфекція приміщень та контактних поверхонь (ручки, перила, спортивний інвентар, місця для сидіння в коридорах, двері тощо). Харчоблок 1. В їдальні наявність рукомийників, облаштованих з вимогами. 2. Розраховується кількість посадкових місць з дотриманням дистанції між столами 1,5 м та по 4 учні за столом. Звідси змінюється графік приймання їжі учнів різних класів. 3. Форма харчування – накривання на стіл або видача страв з дотриманням дистанції 1 м. 4. У працівників харчоблоку на видачі страв та у буфеті – маски, рукавички, захисні екрани або окуляри. 5. Є необхідність в організації буфетів у школах, розширення їх асортименту дозволеною продукцією для зменшення міграції дітей в магазини та кіоски. Машини-автомати з напоями не передбачені в період карантину, оскільки є контактні поверхні та додаткове сміття. Перевізник 1. Продезінфікований автотранспорт перед виїздом (щодня, в кінці зміни). 2. Заповнення тільки сидячих місць. Для цього повинна бути достатня кількість транспорту на кількість учнів або розроблений графік прибуття учнів до закладу. 3. Водії та пасажири тільки в захисних масках. 4. Проведення термометрії у водія перед початком роботи. 5. Наявність у водія антисептика та розрахованої кількості масок. Забезпечення умов для збору та утилізації використаних масок. Антисептики повинні бути з необхідним відсотком вмісту спирту, промислового виробництва, з супровідними документами та інструкціями із застосування. Організація роботи та протиепідемічних заходів в закладах дошкільної освіти: 1. Не прописано, але повинна бути визначена відповідальна особа за організацію та дотримання проиепідемічних заходів у закладі. 2. Відповідальна особа повинна провести навчання з персоналом щодо дотримання Тимачасових рекомендацій тощо. Вихователі – постійно навчати дітей умовам особистої гігієни, використання антисептику, роз’яснювати дотримання дистанції між дітьми, новим правилам ігр. 3. Групи заповнюються з урахуванням забезпечення належних протиепідемічних умов (по кількості ліжок, посадкових місць за столиками, з дотриманням фізичної дистанції 1,5 м). 4. Заборонено зведення груп. 5. Термометрія проводиться працівникам та дітям перед початком роботи та відвідування закладу. Безконтактним та контактним способом. Результати термометрії фіксуються в журналі. Дітям термометрія проводиться протягом дня, через кожні 4 години. Термометрію дітям проводить вихователь. 6. Батьки допускаються на територію закладу в масках, але в будівлю не допускаються. Діти приймаються від батьків на дворі, біля будівлі. Так само віддаються. 7. На входах в заклад облаштовуються місця з антисептиком. Без самостійного доступу дітей до антисептика. 8. Заборона масових заходів за присутності глядачів, батьківських зборів. 9. Заборона використання багаторазових індивідуальних рушників, тільки паперових. Необхідні умови (контейнера в умивальних кімнатах дітей) для збирання паперових рушників під наглядом вихователів та помічників вихователів. 10.Всі санвузли, умивальні кімнати повинні бути забезпечені рукомийниками, проточною водою, рідким милом та паперовими рушниками або електрорушниками. 11.В групових осередках, в приміщеннях закладу та на території повинні бути встановлені контейнери для збору використаних масок, серветок, паперових рушників. 12.Пріоритет перебуваня дітей на відкритому повітрі передбачає розмежування та повне виключення пересікання дітей різних груп, необхідна наявність антисептику біля входу до будівлі. 13.Організація питного режиму на дворі, під час прогулянок – бажано з одноразовим посудом. 14.Постійна дезінфекція контактних поверхонь кожні 2 години. Фіксувати в журналі.
Протиепідемічні заходи у закладах освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 1. Вимірювання температури персоналу при відвідуванні закладу обов’язкове (необхідно продумати щоби працівник самостійно звернувся до відповідальної особи, так як час роботи вчителів різний або на вході це робить черговий), безконтактним термометром (але у малих закладах можливо за наявності необхідної кількості контактних термометрів). 2. У кожного працівника щодня повинна бути необхідна кількість масок в залежності від його робочого часу. За цим слідкує та розраховує відповідальна особа. 3. В закладі всі учні повинні бути з масками, їх кількість також розраховується на часи навчання, крім 1-4 класів. З індивідуальними пляшками з водою. 4. Всі рукомийники в закладі повинні бути забезпечені проточною водою, рідким милом, антисептиком та паперовими рушниками або електросушарками, контейнером для збору паперових рушників і масок. В класах, де відсутні рукомийники необхідно мати антисептики. 5. Адаптований розпорядок прибуття учнів до закладу та розпорядок навчання (різний час початку занять, введення двох змін, різний час обіду, закріплення аудиторій за класами, введення чергувань учнів для забезпечення порядку під час перерв тощо) з метою уникнення контактів між учнями та їх скупчення. 6. Заборонено відвідування закладів освіти батьками. Тому, при прибутті дітей молодшої школи в кожному класі повинні бути задіяні два працівника. Учні заходять у заклад в захисній масці, крім молодшої школи. 7. На всіх входах до закладу повинні бути антисептики. 8. В коридорах та класах, аудиторіях проставити відмітки з дотриманням дистанції 1,5 м між учнями в коридорах для пересування, вчителем та учнем у дошки. 9. На кожній перерві проводити провітрювання не менше 10 хвилин, тому відповідно перерви повинні бути не менше 10 хвилин. 10.В будівлі закладу та на території закладу встановити контейнери для збору використаних масок, можливо серветок. 11.Щодня миття та дезінфекція приміщень та контактних поверхонь (ручки, перила, спортивний інвентар, місця для сидіння в коридорах, двері тощо). Харчоблок 1. В їдальні наявність рукомийників, облаштованих з вимогами. 2. Розраховується кількість посадкових місць з дотриманням дистанції між столами 1,5 м та по 4 учні за столом. Звідси змінюється графік приймання їжі учнів різних класів. 3. Форма харчування – накривання на стіл або видача страв з дотриманням дистанції 1 м. 4. У працівників харчоблоку на видачі страв та у буфеті – маски, рукавички, захисні екрани або окуляри. 5. Є необхідність в організації буфетів у школах, розширення їх асортименту дозволеною продукцією для зменшення міграції дітей в магазини та кіоски. Машини-автомати з напоями не передбачені в період карантину, оскільки є контактні поверхні та додаткове сміття. Перевізник 1. Продезінфікований автотранспорт перед виїздом (щодня, в кінці зміни). 2. Заповнення тільки сидячих місць. Для цього повинна бути достатня кількість транспорту на кількість учнів або розроблений графік прибуття учнів до закладу. 3. Водії та пасажири тільки в захисних масках. 4. Проведення термометрії у водія перед початком роботи. 5. Наявність у водія антисептика та розрахованої кількості масок. Забезпечення умов для збору та утилізації використаних масок. Антисептики повинні бути з необхідним відсотком вмісту спирту, промислового виробництва, з супровідними документами та інструкціями із застосування. Організація роботи та протиепідемічних заходів в закладах дошкільної освіти: 1. Не прописано, але повинна бути визначена відповідальна особа за організацію та дотримання проиепідемічних заходів у закладі. 2. Відповідальна особа повинна провести навчання з персоналом щодо дотримання Тимачасових рекомендацій тощо. Вихователі – постійно навчати дітей умовам особистої гігієни, використання антисептику, роз’яснювати дотримання дистанції між дітьми, новим правилам ігр. 3. Групи заповнюються з урахуванням забезпечення належних протиепідемічних умов (по кількості ліжок, посадкових місць за столиками, з дотриманням фізичної дистанції 1,5 м). 4. Заборонено зведення груп. 5. Термометрія проводиться працівникам та дітям перед початком роботи та відвідування закладу. Безконтактним та контактним способом. Результати термометрії фіксуються в журналі. Дітям термометрія проводиться протягом дня, через кожні 4 години. Термометрію дітям проводить вихователь. 6. Батьки допускаються на територію закладу в масках, але в будівлю не допускаються. Діти приймаються від батьків на дворі, біля будівлі. Так само віддаються. 7. На входах в заклад облаштовуються місця з антисептиком. Без самостійного доступу дітей до антисептика. 8. Заборона масових заходів за присутності глядачів, батьківських зборів. 9. Заборона використання багаторазових індивідуальних рушників, тільки паперових. Необхідні умови (контейнера в умивальних кімнатах дітей) для збирання паперових рушників під наглядом вихователів та помічників вихователів. 10.Всі санвузли, умивальні кімнати повинні бути забезпечені рукомийниками, проточною водою, рідким милом та паперовими рушниками або електрорушниками. 11.В групових осередках, в приміщеннях закладу та на території повинні бути встановлені контейнери для збору використаних масок, серветок, паперових рушників. 12.Пріоритет перебуваня дітей на відкритому повітрі передбачає розмежування та повне виключення пересікання дітей різних груп, необхідна наявність антисептику біля входу до будівлі. 13.Організація питного режиму на дворі, під час прогулянок – бажано з одноразовим посудом. 14.Постійна дезінфекція контактних поверхонь кожні 2 години. Фіксувати в журналі.

Коментарі
Дописати коментар